هدایای تبلیغاتی اسکار

ساخت وبلاگ

آیا شرکت شما از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کند؟ اگر پاسخ شما منفی است و یا می‌گویید هدایای تبلیغاتی نفیس چه هستند، پس ممکن است زمان یک درس کوتاه درباره یکی از سلاح‌های مخفی بازاریابی باشد.

در صورتی که برای انتخاب این آیتم‌های تبلیغاتی که مناسب کسب و کار شما باشند دچار مشکل هستید، هدایای تبلیغاتی ارزان اصولا هر نوع کالا، تی‌شرت، لیوان، خودکار، فلش مموری و غیره می‌توانند باشند، که این اقلام را می‌توانید در اسکار پیدا کنید. این محصولات بگونه‌ای هستند که می‌توانند براحتی نام تجاری شما را برجسته کنند و بعنوان معرف فعالیت شما تبلیغ کنند.

به احتمال زیاد، شما قبلا با این موارد آشنا هستید. مدیران بازاریابی بر این عقیده هستند که محصولات تبلیغاتی دارای تاثیرات بلند مدت با استفاده از آیتم‌های مقرون به صرفه هستند. با استفاده از هدایای تبلیغاتی با کیفیت که به افراد هدف خود هدیه می‌دهید آگاه سازی برند برای تعداد زیادی از افراد اتفاق خواهد افتاد و تعداد زیادی با نام برند شما آشنا خواهند شد. هر کدام از هدایای تبلیغاتی بر روی افرادی که در پیرامون شخص استفاده کننده از هدایای تبلیغاتی شما هستند نیز تاثیر خواهند گذاشت.

یک مطالعه اخیرا توسط موسسه تبلیغات نشان داد که ۸۵ درصد از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی نام برند و نوع خدماتی که آن برند ارائه می‌کرد را به خاطر دارند. این تاثیر گذاری را هدایا تبلیغاتی باعث شدند و این امر باعث می‌شود مصرف کنندگان محصولات تبلیغاتی را به انواع دیگر تبلیغات از جمله اینترنت، موبایل و تبلیغات تلویزیونی ترجیح می‌دهند. همچنین مشخص شد که ۵۲ درصد از دریافت کنندگان پس از دریافت این آیتم‌های تبلیغاتی نظر مثبت بیشتری نسبت به آن برند پیدا کردند.

تبلیغات در تلویزیون دارای گستردگی بالایی است اما هزینه زیادی را برای تبلیغ باید خرج کنید و ماندگاری بالایی هم ندارد و باید به مدت زیادی تبلیغ خود را انجام دهید که برای کسب و کارهای کوچک غیر ممکن خواهد بود. هزینه استفاده از هدایای تبلیغاتی بمراتب کمتر از دیگر انواع تبلیغات خواهد بود و ماندگاری بالاتری را خواهند داشت.

در دنیای دیجیتال، تاثیر محصولات بازاریابی آنالوگ حتی بیشتر مشخص می‌شود. اکثر افراد به تبلیغات سایت‌ها و پوسترها توجه زیادی نمی‌کنند اما همیشه از یک خودکار بر روی میز خود استفاده خواهند کرد و آنرا برای نوشتن نگه می‌دارند. تغییر یک کانال در طول یک برنامه تجاری آسان است، اما یک تی‌شرت تبلیغاتی در ملاء عام حضور فیزیکی دارد که نمی‌تواند نادیده گرفته شود .

آنها هم چنین چند منظوره هستند. برنامه‌هایی نظیر همایت از محیط زیست را با تی‌شرت و کلاه‌هایی که لوگوی آن روی آن چاپ شده می‌شناسند. اگر از هدایای تبلیغاتی به درستی استفاده شود، دارای تاثیر بلند مدت هستند. بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگ از این هدایای تبلیغاتی برای توسعه کسب و کار خود استفاده می‌کنند. آیتم‌های تبلیغاتی را برای افراد هدف خود طوری در نظر بگیرید که کاربردی بوده و افراد از این آیتم‌ها استفاده کنند.

فقط انتخاب یک هدیه تبلیغاتی پر کاربرد برای گسترش نام برند کافی نیست. اگر محصول تبلیغاتی که شما ارائه می‌دهید ظاهری زیبا نداشته باشد هر چند که کاربردی باشد افراد تمایلی برای استفاده از آن نخواهند داشت و بزودی به گوشه‌ای پرتاب خواهند شد. جوانب مختلف یک محصول را در نظر بگیرید تا برای گسترش نام تجاری شما بیشترین تاثیر را داشته باشد. شما می‌توانید با یک هدیه تبلیغاتی زیبا و کاربردی علاوه بر فردی که هدیه را دریافت کرده اطرافیان آن شخص را نیز تحت  تاثیر قرار دهید.

همچنین شما می‌توانید یکی از کالاهای خود را بعنوان هدایای تبلیغاتی برند استفاده کنید. با این کار زمانی که اشخاص از این هدیه تبلیغاتی رضایت داشته باشند، بخوبی برند شما را بخاطر آورده و در صورت لزوم به کسب و کار شما مراجعه خواهند کرد. با تاثیر گذاری بالا روی افراد، آنها به اطرافیان خود هم استفاده از محصول و یا خدمات شما را توصیه خواهند کرد. به یاد داشته باشید هدایای تبلیغاتی معرف و نشان دهنده تجارت شما می‌باشند از آیتم‌هایی استفاده کنید که دارای کیفیت بالایی هستند. یک محصول تبلیغاتی بی کیفیت به جای اینکه باعث فروش بیشتر و گسترش نام برند شما شود تاثیرات منفی بر روی کسب و کار شما خواهد داشت.

هدایای تبلیغاتی همچنین به ما اجازه می‌دهند که با افراد در سطح عمیق‌تر ارتباط برقرار کنیم و برخی اوقات به ما اجازه می‌دهند مشتریان ثابت پیدا کنیم. هدایای تبلیغاتی مانند فلش مموری تبلیغاتی به ما اجازه می‌دهند تا جزئیات آموزشی بیشتری از کسب و کار خود را داخل آن ذخیره کنیم و چیزهایی را از تجارت خود برجسته کنیم که نمی‌توانند در معرض نمایش باشند.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 155 تاريخ : يکشنبه 20 آبان 1397 ساعت: 13:18

شرکت‌های کوچک و متوسط واقعا باید اهمیت هدایای تبلیغاتی و بازاریابی را درک کنند. ترویج کسب و کار یک فرآیند فعال است که باید برای به دست آوردن بهترین نتایج، بسیار دقیق مورد بررسی قرار گیرد. شما می‌توانید از نیروی انسانی متخصص استفاده کنید تا بتوانید به بالاترین حد خود برسید و با استراتژی‌های بازاریابی کسب و کار خود را به بهترین نحو تبلیغ کرده و با استفاده از هدایای تبلیغاتی جدید برند خود را به مشتریان معرفی کنید.

استراتژی‌های تبلیغاتی و بازاریابی دست به دست هم می‌دهند. بازاریابی برند یا محصول شما شامل جنبه‌های مختلف تولید، ترویج و فروش محصولات به مشتریان خواهد بود. ارتقاء یک عامل کلیدی در قرار دادن منافع محصول و یا سرویس شما به مشتریان است. بازاریابی طراحی شده و استراتژی‌های تبلیغاتی، موفقیت طولانی‌ مدت را تضمین می‌کنند، مشتریان بیشتری را به همراه می‌آورند و سودآوری برای کسب و کارها را تضمین می‌کنند.

نقش هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی نفیس صدای شرکت شماست که پیام برند شما را با صدای بلند و واضح برای حضار ارسال می‌کنند. سکوهای مختلف رسانه‌ای را می‌توان برای ارتقاء شرکت و برند مورد استفاده قرار داد. آنها شامل استفاده مؤثر از هدایای تبلیغاتی مناسب در مناسبت‌های مختلف می‌باشند.

استراتژی‌های تبلیغاتی مختلفی را می‌توانید برای ارتقا و بازاریابی کسب‌وکار خود برای رسیدن به اهداف و اولویت‌های شرکت خود استفاده کنید.

بدون هدایای تبلیغاتی ، بازاریابی برای برند یا سرویس شما قادر به جلب توجه مشتریان برای مراجعه و یا تماس با شرکت شما نخواهد بود.

مزایای هدایای تبلیغاتی

ترویج برند شما به روش‌های مختلفی به شما کمک خواهد کرد:

افزایش آگاهی از برند

ارائه اطلاعات مناسب

افزایش ترافیک مشتری

فروش و سود بیشتر

نه تنها هدایای تبلیغاتی بلکه ارتقاء محصولات و یا خدمات نیز به شرکت شما کمک خواهند کرد تا محصولات شما را به راحتی در بازار رقابتی کنونی معرفی کنند.

۱. افزایش آگاهی از برند با هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی به ایجاد آگاهی از برند شما کمک می‌کنند. با کمک هدایای مختلف مانند کلاه تبلیغاتی، تی شرت تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی و هدایایی مانند این موارد شما می‌توانید افزایش آگاهی درباره برند و شرکت خود را گسترش دهید، که به مردم کمک می‌کند اطلاعات بیشتری در مورد شما پیدا کنند و به محصولات شما نگاه کنند و خریدها را انجام دهند.

۲. ارائه اطلاعات مناسب  

اگر استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی شما به طور کامل ساختار بندی نشده باشد، ممکن است در هدف قرار دادن مخاطبان، درست موفق نباشد. داشتن یک استراتژی تبلیغاتی و انتخاب هدایای تبلیغاتی خوب و کامل می‌تواند به شما کمک کند تا موارد مختلف مصرف کنندگان را در بازار شناسایی کرده و راه‌حل‌های مناسب برای مشتریان خود ارائه کنید.

۳. افزایش ترافیک مشتری

هدایای تبلیغاتی به افزایش ترافیک مشتری کمک می‌کنند. هر چه بیشتر نام تجاری خود را تبلیغ کنید، مشتریان بیشتری در مورد شما و شرکت شما اطلاع پیدا می‌کنند و بیشتر به محصولات و خدمات شما علاقمند خواهند شد. تبلیغات با دادن نمونه‌های رایگان انجام می‌شود که برای مشتریان شگفتی می‌آفریند! آنها محصول شما را امتحان می‌کنند و در نهایت به سراغ شما می‌آیند و خرید خود را انجام می‌دهند.

در حالی که استراتژی‌های تبلیغاتی بسیار مهم هستند، بازاریابان و کسب و کارها باید چند جنبه را در برنامه ترکیبی بازاریابی خود لحاظ کنند. ضروری است که کسب و کارها از هدایای تبلیغاتی درست، برای هدف قرار دادن مشتریان خود استفاده کنند. این روزها، هدایای تبلیغاتی یکی از موثرترین ابزار شناسایی برند هستند، استراتژی‌های تبلیغاتی باید فراتر از رادیو، تلویزیون و چاپ گسترش یابند. هدایای تبلیغاتی بخاطر کاربردی بودن بیشتر در ذهن مشتری می‌مانند و آنها را تحت تأثیر قرار خواهند داد.

 

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت: 15:31

خبرنامه